DPD jest przodownikiem rynku przesyłek kurierskich w Polsce. Na sukces brandu codziennie pracuje ponad siedem tysięcy kurierów, dostarczających nawet po kilkadziesiąt paczek każdego dnia. DPD świadczy usługi miejskie, krajowe oraz międzynarodowe, dostarczając przesyłki drogą lądową, morską, a nawet powietrzną.
Jak nadać paczkę kurierem DPD?
Miliony osób na całym świecie każdego dnia korzystają z usług pocztowych, nadając lub zamawiając różnego rodzaju towary. Aby sprostać wymaganiom klientów rynek kurierski stale poszerza zakres swoich usług, a poszczególni przewoźnicy prześcigają się w pomysłach na udoskonalenie własnej oferty. Jedną z najczęściej wybieranych firm transportowych w Polsce jest DPD. Bezpośredni kontakt z kurierem, możliwość śledzenia paczki i opcja bezgotówkowej płatności pobraniowej to niewątpliwe atuty tego przewoźnika. Najważniejsza jednak dla większości klientów jest gwarancja dostawy krajowej w następnym dniu roboczym.
Zagraniczna wysyłka kurier DPD
Konkurencyjność przewoźnika znacznie podnosi także możliwość dostarczenia przesyłki za granicę, dlatego też za pośrednictwem DPD możemy ekspresowo nadać paczkę do ponad dwustu krajów na całym świecie. Białe samochody dostawcze z charakterystycznym brandem – czerwonym kartonem na bocznych drzwiach, co dnia przemierzają ulice Niemiec, Francji, Hiszpanii, ale też Singapuru, Izraela, czy Hongkongu, by na czas dostarczyć zamówienie. Dzięki wykorzystaniu przez DPD zarówno samochodów ciężarowych, jak i statków, a nawet samolotów, odbiorca w Europie będzie czekał na swoją przesyłkę z Polski maksymalnie cztery dni, natomiast poza kontynentem – pięć dni. Czas ten ma szczególne znaczenie dla klientów biznesowych, którzy dzięki terminowości dostaw oraz wsparciu w formalnościach celnych mogą rozwijać swoje firmy, podbijając zagraniczne rynki.
W jaki sposób nadać paczkę kurierem DPD?
Zarówno klienci indywidualni, korzystający z usług pocztowych sporadycznie, jak i Ci biznesowi, którzy każdego dnia wysyłają po kilka palet towaru, przy wyborze przewoźnika, poza kryterium czasu dostawy, kierują się również ceną transportu. Ta natomiast różni się w zależności od gabarytów i wagi paczek, częstotliwości wysyłki, a nawet sposobu nadawania przesyłek. DPD oferuje możliwość wysyłki zamówienia za pośrednictwem punktu Pickup, do którego trzeba udać się osobiście lub skorzystanie z usługi odbioru towaru, czy korespondencji przez kuriera. Etykietę wysyłkową można wygenerować za pośrednictwem formularza dostępnego na oficjalnej stronie internetowej przewoźnika, jednak często, zwłaszcza w przypadku zamówień indywidualnych, okazuje się, że tańszą opcją będzie skorzystanie z usług brokera. Firma taka, pośrednicząc w procesie wysyłki, ze względu na dużą ilość nadawanych paczek i wynegocjowane m.in. w DPD rabaty, może zaoferować swoim klientom korzystniejsze ceny tych samych usług. Dlatego też nim zdecydujemy się wysłać paczkę bezpośrednio u przewoźnika, warto zapoznać się z ofertami brokerów, dostępnymi w internecie za pomocą kilku kliknięć.
Na szczęście bezpowrotnie minęły już czasy, kiedy całymi dniami wyglądało się listonosza, mającego dostarczyć ważną przesyłkę, czy korespondencję. Dziś dzięki przewoźnikom kurierskim, takim jak DPD, zamówiony towar jest u nas następnego dnia, a wysłana nawet za granicę przesyłka w mgnieniu oka trafia do adresata. Korzystanie z usług kurierów jest niewątpliwie niezwykle wygodne, ale może być także ekonomiczne – wystarczy skorzystać z usług brokera, pośredniczącego w procesie nadania paczki.